Ivm met de afwezigheid van CliniClowns ambassadrice Yvonne Kreule. (wij wensen haar een spoedige beterschap) hebben wij de cheque twv € 3.120,= symbolisch aan de aanwezige kinderen overhandigd.
Met vorig jaar erbij heeft het

Moderator: RT_Patrick
gasgever schreef:Zo gaat het al lekker snel naar de minimaal duizend euries.
We hebben nog even maar we zijn met Z,'n allen op de goede weg.
P.S wat ook heel leuk is en ook voor het goede doel is de EGGS RUN altijd rond Pasen dan
word er een kleinigheid afgegeven in diverse ziekenhuizen op de kinderafdeling.
Dit woord vooraf gegaan met een toertochten,vanaf verschillende startplaatsen.
Zie ook de EGGS RUN WEBSITE.
VELE MOTORGROETEN (gasgever)
gasgever schreef:Hoi Jos
Zeker weten dat we ook hier gedoneerd hebben.
Overal waar je zieke kinderen mee kan helpen wat dat ook is ,blijft
De moeite waard om steeds maar aan dit soort evenementen te denken.
Motorgroep Ger (gasgever)
EileRT schreef:Vandaag ook een duit in 't zakje gedaan voor de CliniClowns.
Kom op mensen, laten we de eindstand van dit jaar overtreffen!
Jos wRSm schreef:En . . . . kunnen we nu een donatie verwachten van je![]()
doov650 schreef:Goed bezig hoor
niet dus....doov650 schreef:LOL
it's Micky schreef:Ik plaats deze reactie omdat ik ook iets gestort hebgoed bezig
Edwin1970 schreef:Een prima doel!![]()
Ik wacht dat Januari 2014. Wil mijn titel "Goldmember 2013" zo lang mogelijk houden!
![]()
Edwin
thepeck schreef:Zojuist duit in het zakje gedaan van dit goede doel![]()
![]()
Martin
Rs0597u7 schreef:Beste Forumleden ,
Ik ben werkzaam in Nijmegen als motorrijinstructeur bij Nova ! ( R 1150 RT ) Ik ga aankomende week jullie laten weten wat wij als rijschool kunnen bijdragen voor dit goede doel ! Dat wil ik in de vorm gaan gieten dat elke betalende leerling ook een bijdrage levert aan dit goede doel ! We houden jullie op de hoogte en mocht je in de buurt van Nijmegen wonen welkom voor eventuele rijopleidingen waarmee je dus ook een steentje bijdraagt aan dit goede doel !! Tevens zal ik een extra bijdrage vragen voor dit goede doel bij inschrijving van onze toertocht begin Mei !! Laten we er een actie a la SerieusRequest van maken !!
Met vriendelijke groet Ruud ( motorinstructeur Nova )
bjanolte schreef:Geweldig dat er zo veel motorrijders op dit forum hun hart laten spreken.
De mensen die dit allemaal mogelijk maken verdienen een hele dikke![]()
Dat ondersteun ik van harte.De kracht van een lach.
Forumbeheerders schreef:Onze nieuwste Goldmember is Blue Pugilist en JDoubleOP maakte er een rond bedrag van. Zij brachten de tussenstand op:
€ 2.500,=nog maar € 100,= te gaan om het recordbedrag van € 2.600,= te evenaren . . .
DE CLINI CLOWNACTIE SLUIT OP 1 MEI 2014
mkoskamp schreef:Goed doel! Hou me nog aanbevolen voor de circus dvd van de clowns.
Wellicht een idee om eens wat met de brommers te doen voor de doelgroep van de clowns?
Betreft niet alleen kinderen in ziekenhuizen maar ook kinderen in bijv. orthopedagogische dag centra.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!