Namens Jos en Walter hebben mijn vrouw en ik een prachtige bos bloemen mogen ontvangen als steun in de rug nav hetgeen ons is overkomen in Amerika.
Waarvoor onze dank. Ondanks dat ik niet vaak iets post waarderen we het ontzettend dat een ieder zo meeleeft met ons.
Wat is er gebeurt;
Mijn vrouw en ik waren met onze droomreis bezig in The States. Een motortourtocht door diverse staten aan de westcoast van de VS.
Uiteraard op een BMW. Geen RT, die was niet te huur aldaar, maar een mooie 1200GS.
Echter op dag 12 zijn we letterlijk van de motorfiets afgereden en hierdoor onder een grote amerikaanse Pick-up terecht gekomen.
Op een recht stuk weg rijden voor mij 4 auto's. Ik besloot deze 4 auto's in te gaan halen. Mijn vrouw die achterop zat, zegt nog tegen mij " let op de voorste van de 4 auto's dat die niet ineens linksaf slaat"
Tijdens de inhaalmanouvre zie ik dat mijn vrouw gelijk krijgt en de voorste auto gaf richting naar links aan en begon ook gelijk met het afslaan. Hierop een noodstop gemaakt, want de afslaande auto had ons niet gezien.
Keurige noodstop en we kwamen op ongeveer 5 meter afstand van de afslaande auto tot stilstand. Je kent dan wel het gevoel van "zo dat hebben we weer netjes gedaan en nu weer verder".......
Echter bleek er de groep nog een motorrijder achter ons aangekomen te zijn die ook was gaan inhalen.
Hij heeft niet gezien dat de voorste auto linksaf sloeg en wij een noodstop gemaakt hadden.
Vervolgens is hij, met zijn zware Harley D., met volle snelheid achterop ons ingereden. Hierdoor is mijn vrouw van de motor af gelanceerd en 2 a 3 mrt verder op het wegdek terecht gekomen.
Zelf ben ik met motor en al alsnog onder de afslaande Pick-up terecht gekomen.
Gevolg, mijn vrouw het haar 8e ruggenwervel gebroken en haar stuitje beschadigd. Zelf diverse ribben gebroken, schouder (ac gewricht) en stuitje beschadigd.
Al met al veel pijn nadien.
Oftewel na 12 dagen was onze droom uiteen gespat als een zeepbel.
En begon er een kleine nachtmerrie.
Gelukkig zijn we goed en netjes thuisgekomen dank zij de Alarmcentrale Eurocross.
Echt top die mensen aldaar.
Nogmaals ontzettend bedankt Jos en Walter voor de mooie bloemen.
Ze doen ons goed.
Met vriendelijke groet aan allen op dit geweldige forum
Kenny van Ommen
Tuono