Het was al donker om een foto te maken met de mistlampen uit. Iets voor de volgende keer [emoji16]
Ik zal later nog een uitgebreide beschrijving maken hoe ik alles gedaan heb.

Hartelijke groeten van ONEPLUS 3 aan alle forumleden
Moderator: RT_Patrick
Als je goed kijkt zie je helemaal rechts bij het rode draadje een zwarte zekeringbox zitten. Deze werd erbij geleverd.Jazzbass schreef: 23 dec 2019, 19:14 Positie schakelaar is inderdaad mooi gekozen. Overigens ik zie niet direct een zwevende zekering bij je zitten. Die ga ik er wel tussen zetten.
Ik heb de lampen op de accessoire bedrading aangesloten, trekt hij niet de accu leeg mocht ik ze een keer vergeten uit te zetten.mikanos schreef:Als je goed kijkt zie je helemaal rechts bij het rode draadje een zwarte zekeringbox zitten. Deze werd erbij geleverd.Jazzbass schreef: 23 dec 2019, 19:14 Positie schakelaar is inderdaad mooi gekozen. Overigens ik zie niet direct een zwevende zekering bij je zitten. Die ga ik er wel tussen zetten.
Op de foto was het nog niet aangesloten.
Ja de bevestiging zit erbijRendeRT schreef: 29 dec 2019, 19:35 De bevestiging op de valbeugel, zichtbaar op de 2e foto, maakt die deel uit van de lampenset of heb je die apart besteld. Als dat zo is waar zijn ze krijgen. Heb je een link naar de site waar ze te krijgen zijn en heb je de link naar naar de betreffende lampen op AliExpress?
Ik weet net of de verwijzing op het forum mag, zo niet, dat zou ik ze graag in een PB of mail willen ontvangen, waarvoor bij voorbaat mijn dank.
Ik heb er ook aan 1 kant een dun rubbertje tussen gedaan. Van die uitsparing / verhoog stukje aan de binnenkant van de ring heb ik er maar 1 gebruikt. Dan past ie perfect over de valbeugel heen.Jazzbass schreef:Bezig met de Ali-lampjes vast te zetten (vandaag de valbeugel geplaatst). Diverse dingen geprobeerd, maar ben ook uitgekomen op de wijze zoals mikanos ze heeft geplaatst. Alleen nog wat zwarte tape of dun rubber halen, om beugeltjes goed vast te kunnen zetten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!