Moderator: RT_Patrick
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik reed destijds met de mijne gemiddeld tussen de 6 en 7 l/100km. Dat was imo niet extreem zuinig, maar voor zo'n blok vond ik het ook weer niet heel erg slecht. Ik kon als ik heel erg mijn best deed de 5,5 halen, maar dan gebruikte je de GT duidelijk niet waar deze in basis voor gebouwd was :lol: .
Sorry voor de late reactie.
Misschien wel en misschien niet. Feit blijft dat het een hele mooie motor is (vind ik) en dat de zitposisite voor mij precies goed is. Dus ik hoop er gewoon van te gaan genieten.
Atra Hasis schreef: 14 nov 2019, 17:36 Mijn R51/3, nog in aanbouw.
Stond hier ooit al in een topic “sleutelprojecten van leden “, maar dit topic werd gesloten doordat er denk ik een tijd geen nieuws bij kwam.
Atra Hasis schreef: 14 nov 2019, 19:32 Het zou mooi zijn als het topic weer open zou zijn,en kunnen blijven.
Ik zou de draad weer op kunnen pakken waar ik gebleven was.
Feit blijft wel dat de updates niet regelmatig zullen zijn.
Een volledige restauratie kost veel tijd ( en geld)
Mooie, Strakke fiets Bert.BertL schreef: 11 feb 2022, 23:59 In 2017 overgestapt van een R1150RT naar een R1200GS. En vandaag de GS ingeruild en een K1200GT aangeschaft.
Wetende dat er meer boxer-afvalligen dit forum weigeren te verlaten, blijven jullie zeker nog last van me houden.
33695DFF-55ED-4408-8C93-037E7874BFEC.jpeg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!